Авторизация

Закрыть

Восстановление пароля

Закрыть
Обман лохотрон н 100%!
Я, конечно, знал на что иду, но сумма для меня пустяковая. Ясно было, что это на 9/10 кидалово, но обстоятельства были таковы, что пришлось рискнуть. Вся моя переписка с ними вот здесь: https://yadi.sk/i/XavRZmTKf7fz4. Если кому-то хочется поэкспериментировать, можете с ним попереписываться, но не доводите дело до оплаты! 100% потеряете деньги!
Обратите снимание на следующее. Из того что он предлагает («он» — потому что это, скорее всего, нарик-одиночка), относительно пригодны к применению аконитин, анизатин и метанол. Ну, метанол легко достать за бутылку на любом предприятии мебельно-полимерно-химического профиля. Анизатин — яд судорожного действия, следовательно, палево с высокой вероятностью. Аконитин — очень хорошая штука, но только при умелом, грамотном применении. Действует безотказно, но очень неустойчивый, легко разлагается кислотами, щелочами, даже просто гидролизом. Если решите его использовать — купите в интернете корни аконита, измельчите их в тонкий порошок напильником или гравером с соответствующей насадкой (Осторожно! Делать подальше от жилого помещения и в надежном респираторе!!!) А С-токсиферин НИ В ЖИЗНЬ не применялся перорально — только парентерально! Короче, свиздешь на каждом шагу. И не верьте, что у него там охренительная лаборатория: такие лабы имеются только в соответствующих подразделениях Комитета, а они торговать ядами точно не станут. Любой другой лаб такого профиля мгновенно вскроют, ликвидируют и пересажают (ибо в стукачах у нас нет недостатка).
Если кому-то понадобиться достать реально действующий яд, то не связывайтесь с этими лохотронщиками! Наилучший способ решить данные проблемы — это бледная поганка и изделия из нее (см. А.Блаженный, Азбука домашнего терроризма) или производные монофторуксусной кислоты (поизучайте тему сами). Если у кого есть возможность достать – хорошо подойдут бомбажные ботулинические консервы (где достать —догадайтесь сами (помойка ближайшего оптового рынка)). Не верьте обещаниям прислать вам чистый ботулинический токсин! Пошарьте в интернете, сколько стоит БОТОКС. Затем пересчитайте дозу и цену. Впечатляет? Вам хочется остаться без порток при полном отсутствии гарантий результата? Так-то… Изучите тему! Пошукайте в сети! Просмотрите форумы химиков (http://www.chemport.ru/forum и http://forum.xumuk.ru/index.php?s=11e345725b30fb2f6359db45d05b4716&act=idx). Но не верьте этим лохотронщикам! Ботулотоксин еще никому не удавалось синтезировать— его можно только выделить из чистой культуры Clostridium Botulinum. А это уже не только и не столько химия, но и микробиология! Представляете, какого уровня должна быть лаборатория и сколько должен стоить конечный продукт!!!

И еще: этот нарик скорее сего одно и то же лицо с таким же «торговцем отравой» http://otrava.net, либо близко связан (это видно из вышеприведенной переписки). Но этот значительно жаднее и значительно хуже разбирается в химии. При малейшем подозрении на то, что клиент разбирается в химии, начинает строить из себя обиженного. Для прикола я попереписывался и с ним (https://yadi.sk/i/VdwMYleRf7fz2). Хотите убедиться в этом –обратите внимание на два момента.
Первое. В его «форуме» присутствуют одни и те же записи, даты которых сдвигаются каждый день на новое число, со сдвигом в один день. Можете отследить это сами.
Второе. Его перечисление: «Гематические яды», «Гемотоксины» и «Гемолитические токсины» говорит о том, что этот товарищ не имеет даже приблизительного представления о токсикологической химии. Все перечисленное им входит в группу гематотропных ядов, которые, за редким исключением, крайне не рекомендуются для бытового применения. То же самое касается его рассуждений о тетанотоксине (тетаноспазмин). Во-первых, вообще судорожные яды я бы не советовал применять (разве только необходима «показательная» казнь, а у вас есть железобетонное алиби). Во-вторых, судорожные яды — это тот самый тетанотоксин (посчитайте сами, сколько он стоит, если известно, что синтезировать его еще никому не удалось), группа стрихнина и вся фосфороорганика. Угадайте с трех раз, на скольк процентов это палево…!

Мошенник

Меня тоже обманули!

Для добавления отзывов необходимо авторизоваться или зарегистрироваться

Опубликовал: Аноним — 09 марта 2015 11:37Распечатать

Меня тоже обманули!

Для добавления отзывов необходимо авторизоваться или зарегистрироваться

Регистрация через социальные сети
  • 23/06/2015 - 14:27 Умка (обманутый клиент) 100% лохотрон. Общение может начинаться с наезда -почему не на все вопросы ответил? Ответ с первого же вопроса со злобой, раздражительностью и сдобрен обвинениями типа:ты интернет-писатель? Че тратишь мое(великого химика-биолога) время.Никто, ничего Вам не отправит. Народ не ведитесь. Классификация ядов в принципе слизана из Википедии, так что великий химик-биолог заморачиваться не стал. Что-то реально за подобные деньги - не достанете. Пытайтесь достать поганку и что-то изобразить самим(если человек есть грибы дикорастущие, то только подгадать несчастный случай)или вникайте в фармакологию.

Комментарии:

Написать комментарий
Регистрация через социальные сети
  • 31/01/2025 - 17:56 Гость What’s on board this flight Blue Origin had planned to launch a pair of Mars-bound satellites on behalf of NASA for the first flight of New Glenn. But delays with the rocket’s development prompted the space agency to change course, moving that flight to this spring at the earliest. So for this inaugural flight, Blue Origin opted to instead fly a “demonstrator” that will test technology needed for the company’s proposed Blue Ring spacecraft — which will aim to serve as a sort of in-space rideshare vehicle, dragging satellites deeper into space when needed. [url=https://omgprice10.com]omg официальный сайт[/url] The demonstrator on this New Glenn flight will remain aboard the rocket for the entire six-hour flight, Blue Origin said, and it will validate “communications capabilities from orbit to ground” as well as “test its in-space telemetry, tracking and command hardware, and ground-based radiometric tracking.” The Blue Ring Pathfinder demonstrator is part of a deal Blue Origin inked with the US Department of Defense’s Defense Innovation Unit. https://omgprice10.com omg вход Why Blue Origin wants to reuse rockets Similar to SpaceX, Blue Origin is aiming to recover and refly its first-stage rocket boosters in a bid to make launches less expensive. “Reusability is integral to radically reducing cost-per-launch,” the company said in a recent news release, using the same oft-repeated sentiment that SpaceX has touted since it began landing rocket boosters in 2015. Bezos, however, has acknowledged the importance of reusing rocket parts since he founded the company in 2000 — two years before Musk established SpaceX. And the company has already developed its suborbital New Shepard tourism rocket to be reusable. “It’s not a copy cat game,” Henry said. “Blue Origin has been pursuing reusable vehicles since before reusable vehicles were cool. Now it’s much more of a mainstream idea (because of SpaceX). The difference is that it’s taken Blue Origin so much longer to get to orbit.” If successful, returning the New Glenn rocket booster for a safe landing will be a stunning feat. After expending most of its fuel to propel the rocket’s upper stage to space, the first-stage booster will need to make a clean separation. The booster must then maneuver with pinpoint guidance and reignite its engines with precision timing to avoid crashing into the ocean or the Jacklyn recovery platform.
  • 31/01/2025 - 16:17 Гость What New Glenn will do In some ways, New Glenn has already made its mark on the launch industry. Blue Origin has for years pitched the rocket to compete with both SpaceX and United Launch Alliance — a joint venture of Boeing and Lockheed Martin that buys engines from Blue Origin — for lucrative military launch contracts. a href=https://omgprice10.com omg /a The US Space Force selected Blue Origin, ULA and SpaceX in June to compete for $5.6 billion worth of Pentagon contracts for national security missions slated to launch over the next four years. Blue Origin also has deals with several commercial companies to launch satellites. The contracts include plans to help deploy Amazon’s Kuiper internet satellites and a recently inked deal with AST SpaceMobile to help launch the Midland, Texas-based company’s space-based cellular broadband network. New Glenn could also be instrumental in building Blue Origin’s planned space station, called Orbital Reef. Blue Origin and it commercial partners, including Sierra Space and Boeing, among others, hope the station will one day provide a new destination for astronauts as the International Space Station is phased out of service. https://omgprice10.com омг New Glenn vs. other powerful rockets New Glenn packs significant power. Dubbed a “heavy-lift” vehicle, its capabilities lie between SpaceX’s Falcon 9 rocket and the more powerful Falcon Heavy launch vehicle. SpaceX’s workhorse Falcon 9, for example, can haul up to 22.8 metric tons (50,265 pounds) to space. While New Glenn is capable of carrying about double that mass, it may also be roughly the same price as a Falcon 9: reportedly around $60 million to $70 million per launch. “I think in order to compete with Falcon 9, you have to go head-to-head or better on price,” said Caleb Henry, the director of research at Quilty Space, which provides data and analysis about the space sector. The question, however, is whether Blue Origin will be able to sustain a competitive price point, Henry added. Still, one feature that makes New Glenn stand out is its large payload fairing, or nose cone. The component protects the cargo bay and is a whopping 23 feet (7 meters) wide — nearly 6 feet (2 meters) larger than that of SpaceX’s Falcon 9 or Falcon Heavy. Henry said Blue Origin likely opted to outfit New Glenn with such a large fairing in order to help fulfill Bezos’ vision of the future.
  • 31/01/2025 - 15:11 Гость Most plane crashes are ‘survivable’ [url=https://kra26c.cc]кракен онион[/url] First, the good news. “The vast majority of aircraft accidents are survivable, and the majority of people in accidents survive,” says Galea. Since 1988, aircraft — and the seats inside them — must be built to withstand an impact of up to 16G, or g-force up to 16 times the force of gravity. That means, he says, that in most incidents, “it’s possible to survive the trauma of the impact of the crash.” For instance, he classes the initial Jeju Air incident as survivable — an assumed bird strike, engine loss and belly landing on the runway, without functioning landing gear. “Had it not smashed into the concrete reinforced obstacle at the end of the runway, it’s quite possible the majority, if not everyone, could have survived,” he says. The Azerbaijan Airlines crash, on the other hand, he classes as a non-survivable accident, and calls it a “miracle” that anyone made it out alive. https://kra26c.cc kraken market Most aircraft involved in accidents, however, are not — as suspicion is growing over the Azerbaijan crash — shot out of the sky. And with modern planes built to withstand impacts and slow the spread of fire, Galea puts the chances of surviving a “survivable” accident at at least 90%. Instead, he says, what makes the difference between life and death in most modern accidents is how fast passengers can evacuate. Aircraft today must show that they can be evacuated in 90 seconds in order to gain certification. But a theoretical evacuation — practiced with volunteers at the manufacturers’ premises — is very different from the reality of a panicked public onboard a jet that has just crash-landed. Galea, an evacuation expert, has conducted research for the UK’s Civil Aviation Authority (CAA) looking at the most “survivable” seats on a plane. His landmark research, conducted over several years in the early 2000s, looked at how passengers and crew behaved during a post-crash evacuation, rather than looking at the crashes themselves. By compiling data from 1,917 passengers and 155 crew involved in 105 accidents from 1977 to 1999, his team created a database of human behavior around plane crashes. His analysis of which exits passengers actually used “shattered many myths about aircraft evacuation,” he says. “Prior to my study, it was believed that passengers tend to use their boarding exit because it was the most familiar, and that passengers tend to go forward. My analysis of the data demonstrated that none of these myths were supported by the evidence.”
Ваш комментарий: Гость

Популярные:

Весь каталог