Авторизация

Закрыть

Восстановление пароля

Закрыть
Обман лохотрон н 100%!
Я, конечно, знал на что иду, но сумма для меня пустяковая. Ясно было, что это на 9/10 кидалово, но обстоятельства были таковы, что пришлось рискнуть. Вся моя переписка с ними вот здесь: https://yadi.sk/i/XavRZmTKf7fz4. Если кому-то хочется поэкспериментировать, можете с ним попереписываться, но не доводите дело до оплаты! 100% потеряете деньги!
Обратите снимание на следующее. Из того что он предлагает («он» — потому что это, скорее всего, нарик-одиночка), относительно пригодны к применению аконитин, анизатин и метанол. Ну, метанол легко достать за бутылку на любом предприятии мебельно-полимерно-химического профиля. Анизатин — яд судорожного действия, следовательно, палево с высокой вероятностью. Аконитин — очень хорошая штука, но только при умелом, грамотном применении. Действует безотказно, но очень неустойчивый, легко разлагается кислотами, щелочами, даже просто гидролизом. Если решите его использовать — купите в интернете корни аконита, измельчите их в тонкий порошок напильником или гравером с соответствующей насадкой (Осторожно! Делать подальше от жилого помещения и в надежном респираторе!!!) А С-токсиферин НИ В ЖИЗНЬ не применялся перорально — только парентерально! Короче, свиздешь на каждом шагу. И не верьте, что у него там охренительная лаборатория: такие лабы имеются только в соответствующих подразделениях Комитета, а они торговать ядами точно не станут. Любой другой лаб такого профиля мгновенно вскроют, ликвидируют и пересажают (ибо в стукачах у нас нет недостатка).
Если кому-то понадобиться достать реально действующий яд, то не связывайтесь с этими лохотронщиками! Наилучший способ решить данные проблемы — это бледная поганка и изделия из нее (см. А.Блаженный, Азбука домашнего терроризма) или производные монофторуксусной кислоты (поизучайте тему сами). Если у кого есть возможность достать – хорошо подойдут бомбажные ботулинические консервы (где достать —догадайтесь сами (помойка ближайшего оптового рынка)). Не верьте обещаниям прислать вам чистый ботулинический токсин! Пошарьте в интернете, сколько стоит БОТОКС. Затем пересчитайте дозу и цену. Впечатляет? Вам хочется остаться без порток при полном отсутствии гарантий результата? Так-то… Изучите тему! Пошукайте в сети! Просмотрите форумы химиков (http://www.chemport.ru/forum и http://forum.xumuk.ru/index.php?s=11e345725b30fb2f6359db45d05b4716&act=idx). Но не верьте этим лохотронщикам! Ботулотоксин еще никому не удавалось синтезировать— его можно только выделить из чистой культуры Clostridium Botulinum. А это уже не только и не столько химия, но и микробиология! Представляете, какого уровня должна быть лаборатория и сколько должен стоить конечный продукт!!!

И еще: этот нарик скорее сего одно и то же лицо с таким же «торговцем отравой» http://otrava.net, либо близко связан (это видно из вышеприведенной переписки). Но этот значительно жаднее и значительно хуже разбирается в химии. При малейшем подозрении на то, что клиент разбирается в химии, начинает строить из себя обиженного. Для прикола я попереписывался и с ним (https://yadi.sk/i/VdwMYleRf7fz2). Хотите убедиться в этом –обратите внимание на два момента.
Первое. В его «форуме» присутствуют одни и те же записи, даты которых сдвигаются каждый день на новое число, со сдвигом в один день. Можете отследить это сами.
Второе. Его перечисление: «Гематические яды», «Гемотоксины» и «Гемолитические токсины» говорит о том, что этот товарищ не имеет даже приблизительного представления о токсикологической химии. Все перечисленное им входит в группу гематотропных ядов, которые, за редким исключением, крайне не рекомендуются для бытового применения. То же самое касается его рассуждений о тетанотоксине (тетаноспазмин). Во-первых, вообще судорожные яды я бы не советовал применять (разве только необходима «показательная» казнь, а у вас есть железобетонное алиби). Во-вторых, судорожные яды — это тот самый тетанотоксин (посчитайте сами, сколько он стоит, если известно, что синтезировать его еще никому не удалось), группа стрихнина и вся фосфороорганика. Угадайте с трех раз, на скольк процентов это палево…!

Мошенник

Меня тоже обманули!

Для добавления отзывов необходимо авторизоваться или зарегистрироваться

Опубликовал: Аноним — 09 марта 2015 11:37Распечатать

Меня тоже обманули!

Для добавления отзывов необходимо авторизоваться или зарегистрироваться

Регистрация через социальные сети
  • 23/06/2015 - 14:27 Умка (обманутый клиент) 100% лохотрон. Общение может начинаться с наезда -почему не на все вопросы ответил? Ответ с первого же вопроса со злобой, раздражительностью и сдобрен обвинениями типа:ты интернет-писатель? Че тратишь мое(великого химика-биолога) время.Никто, ничего Вам не отправит. Народ не ведитесь. Классификация ядов в принципе слизана из Википедии, так что великий химик-биолог заморачиваться не стал. Что-то реально за подобные деньги - не достанете. Пытайтесь достать поганку и что-то изобразить самим(если человек есть грибы дикорастущие, то только подгадать несчастный случай)или вникайте в фармакологию.

Комментарии:

Написать комментарий
Регистрация через социальные сети
  • 01/02/2025 - 11:24 Гость The survivors of recent crashes were sitting at the back of the plane. What does that tell us about airplane safety? a href=https://kra26c.cc kraken вход /a Look at the photos of the two fatal air crashes of the last two weeks, and amid the horror and the anguish, one thought might come to mind for frequent flyers. The old frequent-flyer adage is that sitting at the back of the plane is a safer place to be than at the front — and the wreckage of both Azerbaijan Airlines flight 8243 and Jeju Air flight 2216 seem to bear that out. https://kra26c.cc kraken тор The 29 survivors of the Azeri crash were all sitting at the back of the plane, which split into two, leaving the rear half largely intact. The sole survivors of the South Korean crash, meanwhile, were the two flight attendants in their jumpseats in the very tail of the plane. So is that old adage — and the dark humor jokes about first and business class seats being good until there’s a problem with the plane — right after all? In 2015, TIME Magazine reporters wrote that they had combed through the records of all US plane crashes with both fatalities and survivors from 1985 to 2000, and found in a meta-analysis that seats in the back third of the aircraft had a 32% fatality rate overall, compared with 38% in the front third and 39% in the middle third. Even better, they found, were middle seats in that back third of the cabin, with a 28% fatality rate. The “worst” seats were aisles in the middle third of the aircraft, with a 44% fatality rate. But does that still hold true in 2024? According to aviation safety experts, it’s an old wives’ tale. “There isn’t any data that shows a correlation of seating to survivability,” says Hassan Shahidi, president of the Flight Safety Foundation. “Every accident is different.” “If we’re talking about a fatal crash, then there is almost no difference where one sits,” says Cheng-Lung Wu, associate professor at the School of Aviation of the University of New South Wales, Sydney. Ed Galea, professor of fire safety engineering at London’s University of Greenwich, who has conducted landmark studies on plane crash evacuations, warns, “There is no magic safest seat.”
  • 01/02/2025 - 09:50 Гость A year ago today, things went from bad to worse for Boeing a href=https://kra26c.cc kraken onion /a At 5 p.m. PT on January 5, 2024, Boeing seemed like a company on the upswing. It didn’t last. Minutes later, a near-tragedy set off a full year of problems. As Alaska Airlines flight 1282 climbed to 16,000 feet in its departure from Portland, Oregon, a door plug blew out near the rear of the plane, leaving a gaping hole in the fuselage. Phones and clothing were ripped away from passengers and sent hurtling into the night sky. Oxygen masks dropped, and the rush of air twisted seats next to the hole toward the opening. https://kra26c.cc кракен ссылка Fortunately, those were among the few empty seats on the flight, and the crew got the plane on the ground without any serious injuries. The incident could have been far worse — even a fatal crash. Not much has gone right for Boeing ever since. The company has had one misstep after another, ranging from embarrassing to horrifying. And many of the problems are poised to extend into 2025 and perhaps beyond. The problems were capped by another Boeing crash in South Korea that killed 179 people on December 29 in what was in the year’s worst aviation disaster. The cause of the crash of a 15-year old Boeing jet flown by Korean discount carrier Jeju Air is still under investigation, and it is quite possible that Boeing will not be found liable for anything that led to the tragedy. But unlike the Jeju crash, most of the problems of the last 12 months have clearly been Boeing’s fault. And 2024 was the sixth straight year of serious problems for the once proud, now embattled company, starting with the 20-month grounding of its best selling plane, the 737 Max, following two fatal crashes in late 2018 and early 2019, which killed 346 people. Still the outlook for 2024 right before the Alaska Air incident had been somewhat promising. The company had just achieved the best sales month in its history in December 2023, capping its strongest sales year since 2018. It was believed to be on the verge of getting Federal Aviation Administration approval for two new models, the 737 Max 7 and Max 10, with airline customers eager to take delivery. Approvals and deliveries of its next generation widebody, the 777X, were believed to be close behind. Its production rate had been climbing and there were hopes that it could be on the verge of returning to profitability for the first time since 2018.
  • 01/02/2025 - 08:40 Гость The survivors of recent crashes were sitting at the back of the plane. What does that tell us about airplane safety? a href=https://kra26c.cc Љракен даркнет /a Look at the photos of the two fatal air crashes of the last two weeks, and amid the horror and the anguish, one thought might come to mind for frequent flyers. The old frequent-flyer adage is that sitting at the back of the plane is a safer place to be than at the front — and the wreckage of both Azerbaijan Airlines flight 8243 and Jeju Air flight 2216 seem to bear that out. https://kra26c.cc кракен The 29 survivors of the Azeri crash were all sitting at the back of the plane, which split into two, leaving the rear half largely intact. The sole survivors of the South Korean crash, meanwhile, were the two flight attendants in their jumpseats in the very tail of the plane. So is that old adage — and the dark humor jokes about first and business class seats being good until there’s a problem with the plane — right after all? In 2015, TIME Magazine reporters wrote that they had combed through the records of all US plane crashes with both fatalities and survivors from 1985 to 2000, and found in a meta-analysis that seats in the back third of the aircraft had a 32% fatality rate overall, compared with 38% in the front third and 39% in the middle third. Even better, they found, were middle seats in that back third of the cabin, with a 28% fatality rate. The “worst” seats were aisles in the middle third of the aircraft, with a 44% fatality rate. But does that still hold true in 2024? According to aviation safety experts, it’s an old wives’ tale. “There isn’t any data that shows a correlation of seating to survivability,” says Hassan Shahidi, president of the Flight Safety Foundation. “Every accident is different.” “If we’re talking about a fatal crash, then there is almost no difference where one sits,” says Cheng-Lung Wu, associate professor at the School of Aviation of the University of New South Wales, Sydney. Ed Galea, professor of fire safety engineering at London’s University of Greenwich, who has conducted landmark studies on plane crash evacuations, warns, “There is no magic safest seat.”
Ваш комментарий: Гость

Популярные:

Весь каталог