Авторизация

Закрыть

Восстановление пароля

Закрыть
Блогер Екатерина Романова развела людей на сумму ~ 1 млн рублей, предлагая раскрутку счетов.

Случилось следующее:
Екатерина Романова, больше известная как kromashek предоставляла услуги раскрутки счетов.

Люди кидали ей сумму от 5 тыс рублей, она должна была вернуть ее в удвоенном размере.
Но поставленные условия Екатерина не выполнила и забрав деньги у людей перестала отвечать. Долгое время она не отвечала, когда все сроки уже вышли.

Далее отправила сообщение о том, что нужно оплатить комиссию, в противном случае она не может вернуть даже внесенную нами сумму. Хотя в условиях раскрутки было: если что-то не так и раскрутка денег неудачная, то внесенные деньги возвращаются.

До этой ситуации раскрутку Катя проводила честно и деньги возвращала, вызвав этим доверие, а потом просто собрала деньги и перестала отвечать.
Екатерина постоянно переносит сроки выплат, находит множество причин по которым не может вернуть нам наши деньги. Одними из них были заблокированная карта и концерт артиста, в который она вложила деньги людей.

За все это время Екатерина отвечала очень редко, достучаться до неё практически невозможно.
Нас собралось уже около 60 человек в групповом чате в Вконтакте. И это только те, кто нашлись, а сколько ещё людей, которые просто смирились или не знают как с нами связаться? Мы предполагаем всего нас около сотни, а то и больше.

От Кати мы видим только сообщения в духе: «как вы меня за бали».

Также хочу отметить, что до того, как Екатерина начала продавать свой чат со ставками, она продавала одежду, ну как продавала, она получала деньги за вещи и никому ничего не отправляла.

Она продолжает предлагать раскрутку, выкладывает отзывы 4-5 месячной давности, продаёт чат со ставками, рекламу в Инстаграме.

Мы приняли решение распространять информацию во всех возможных интернет ресурсах, дабы уберечь других от ситуации, в которой оказались сами. Многие люди уже написали заявление в полицию.

Просим помочь нам и поддержать данную петицию, чтобы сподвигнуть продвижение дела и вернуть людям их деньги!

МЫ РАССМАТРИВАЕМ ТОЛЬКО СИТУАЦИЮ С БЛОГЕРОМ ЕКАТЕРИНОЙ РОМАНОВОЙ.

петиция - https://www.change.org/p/%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D0%B8%D1%86%D0%B8%D1%8F-%D0%BF%D1%80%D0%B8%D0%B7%D0%B2%D0%B0%D1%82%D1%8C-%D0%BA-%D1%83%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%BE%D0%B9-%D0%BE%D1%82%D0%B2%D0%B5%D1%82%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B8-%D0%B8%D0%BD%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B5%D1%82-%D0%BC%D0%BE%D1%88%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%83-%D0%B5%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B8%D0%BD%D1%83-%D1%80%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D1%83

Мошенник

Меня тоже обманули!

Для добавления отзывов необходимо авторизоваться или зарегистрироваться

Опубликовал: rentv — 08 января 2020 21:33Распечатать

Меня тоже обманули!

Для добавления отзывов необходимо авторизоваться или зарегистрироваться

Регистрация через социальные сети
  • 06/06/2021 - 12:05 Екатерина (обманутый клиент) Уже несколько лет разводит людей на деньги и этим гордится.

Комментарии:

Написать комментарий
Регистрация через социальные сети
  • 02/09/2025 - 13:26 Гость Pinko is an online casino that offers access to a wide range of certified slot machines a href="https://teberda-school1.ru" Pin Up зеркало /a
  • 02/09/2025 - 07:42 Гость Cracker Barrel’s modern makeover doesn’t stop with redoing its restaurants. It’s dropping the barrel and the man from its logo, too. On Tuesday, the Southern-inspired casual dining chain unveiled a new logo “rooted even more closely to the iconic barrel shape,” but without the barrel itself — a central part of the brand’s identity since 1977. (As for the the barrel itself, it was “essentially the water coolers of the day,” Cracker Barrel explained in a blog post.) a href=https://tripskan39.cc tripscan top /a The identity refresh also includes new TV commercials, a redesigned menu and several new fall-themed foods, part of a larger $700 million transformation plan to shake off its stodgy image and lure in new diners. “The way we communicate, the things on the menu, the way the stores look and feel … all of these things came up time and time again in our research as opportunities for us to really regain relevancy,” said CEO Julie Felss Masino in 2024. https://tripskan39.cc tripscan In particular, the new logo is the latest in a string of changes angering some of its loyal fans who fear the 56-year-old chain is drifting too far from its bucolic roots. On social media, some users griped, with one writing that the “changing the logo just feels like another little piece of culture dying off.” The change also angered some conservatives, too, like President Donald Trump’s son. Cracker Barrel has also been remodeling some of its 660-plus restaurants. The chain has “decluttered” the interiors by removing the country-themed trinkets that lined the walls and lightened up the interiors, shifting away from the dark woods. So far, reaction has been mixed on social media, with some videos on TikTok going viral voicing their displeasure. Masino remains adamant that the renovations are working, telling ABC News this week that “people like what we’re doing” and that feedback has been “overwhelmingly positive.” In June, Cracker Barrel posted an unusual earnings report for a restaurant: It’s taking a $5 million hit from tariffs because of its retail shops, which largely has products imported from overseas. Restaurant revenue and same-store sales both slightly grew, mirroring other increases casual dining chains are experiencing.
  • 02/09/2025 - 07:36 Гость Cracker Barrel’s modern makeover doesn’t stop with redoing its restaurants. It’s dropping the barrel and the man from its logo, too. On Tuesday, the Southern-inspired casual dining chain unveiled a new logo “rooted even more closely to the iconic barrel shape,” but without the barrel itself — a central part of the brand’s identity since 1977. (As for the the barrel itself, it was “essentially the water coolers of the day,” Cracker Barrel explained in a blog post.) a href=https://tripskan39.cc трип скан /a The identity refresh also includes new TV commercials, a redesigned menu and several new fall-themed foods, part of a larger $700 million transformation plan to shake off its stodgy image and lure in new diners. “The way we communicate, the things on the menu, the way the stores look and feel … all of these things came up time and time again in our research as opportunities for us to really regain relevancy,” said CEO Julie Felss Masino in 2024. https://tripskan39.cc трипскан In particular, the new logo is the latest in a string of changes angering some of its loyal fans who fear the 56-year-old chain is drifting too far from its bucolic roots. On social media, some users griped, with one writing that the “changing the logo just feels like another little piece of culture dying off.” The change also angered some conservatives, too, like President Donald Trump’s son. Cracker Barrel has also been remodeling some of its 660-plus restaurants. The chain has “decluttered” the interiors by removing the country-themed trinkets that lined the walls and lightened up the interiors, shifting away from the dark woods. So far, reaction has been mixed on social media, with some videos on TikTok going viral voicing their displeasure. Masino remains adamant that the renovations are working, telling ABC News this week that “people like what we’re doing” and that feedback has been “overwhelmingly positive.” In June, Cracker Barrel posted an unusual earnings report for a restaurant: It’s taking a $5 million hit from tariffs because of its retail shops, which largely has products imported from overseas. Restaurant revenue and same-store sales both slightly grew, mirroring other increases casual dining chains are experiencing.
Ваш комментарий: Гость

Популярные:

Весь каталог