Авторизация

Закрыть

Восстановление пароля

Закрыть
Блогер Екатерина Романова развела людей на сумму ~ 1 млн рублей, предлагая раскрутку счетов.

Случилось следующее:
Екатерина Романова, больше известная как kromashek предоставляла услуги раскрутки счетов.

Люди кидали ей сумму от 5 тыс рублей, она должна была вернуть ее в удвоенном размере.
Но поставленные условия Екатерина не выполнила и забрав деньги у людей перестала отвечать. Долгое время она не отвечала, когда все сроки уже вышли.

Далее отправила сообщение о том, что нужно оплатить комиссию, в противном случае она не может вернуть даже внесенную нами сумму. Хотя в условиях раскрутки было: если что-то не так и раскрутка денег неудачная, то внесенные деньги возвращаются.

До этой ситуации раскрутку Катя проводила честно и деньги возвращала, вызвав этим доверие, а потом просто собрала деньги и перестала отвечать.
Екатерина постоянно переносит сроки выплат, находит множество причин по которым не может вернуть нам наши деньги. Одними из них были заблокированная карта и концерт артиста, в который она вложила деньги людей.

За все это время Екатерина отвечала очень редко, достучаться до неё практически невозможно.
Нас собралось уже около 60 человек в групповом чате в Вконтакте. И это только те, кто нашлись, а сколько ещё людей, которые просто смирились или не знают как с нами связаться? Мы предполагаем всего нас около сотни, а то и больше.

От Кати мы видим только сообщения в духе: «как вы меня за бали».

Также хочу отметить, что до того, как Екатерина начала продавать свой чат со ставками, она продавала одежду, ну как продавала, она получала деньги за вещи и никому ничего не отправляла.

Она продолжает предлагать раскрутку, выкладывает отзывы 4-5 месячной давности, продаёт чат со ставками, рекламу в Инстаграме.

Мы приняли решение распространять информацию во всех возможных интернет ресурсах, дабы уберечь других от ситуации, в которой оказались сами. Многие люди уже написали заявление в полицию.

Просим помочь нам и поддержать данную петицию, чтобы сподвигнуть продвижение дела и вернуть людям их деньги!

МЫ РАССМАТРИВАЕМ ТОЛЬКО СИТУАЦИЮ С БЛОГЕРОМ ЕКАТЕРИНОЙ РОМАНОВОЙ.

петиция - https://www.change.org/p/%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D0%B8%D1%86%D0%B8%D1%8F-%D0%BF%D1%80%D0%B8%D0%B7%D0%B2%D0%B0%D1%82%D1%8C-%D0%BA-%D1%83%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%BE%D0%B9-%D0%BE%D1%82%D0%B2%D0%B5%D1%82%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B8-%D0%B8%D0%BD%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B5%D1%82-%D0%BC%D0%BE%D1%88%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%83-%D0%B5%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B8%D0%BD%D1%83-%D1%80%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D1%83

Мошенник

Меня тоже обманули!

Для добавления отзывов необходимо авторизоваться или зарегистрироваться

Опубликовал: rentv — 08 января 2020 21:33Распечатать

Меня тоже обманули!

Для добавления отзывов необходимо авторизоваться или зарегистрироваться

Регистрация через социальные сети
  • 06/06/2021 - 12:05 Екатерина (обманутый клиент) Уже несколько лет разводит людей на деньги и этим гордится.

Комментарии:

Написать комментарий
Регистрация через социальные сети
  • 01/12/2025 - 15:07 Гость A seabed of shipwrecks a href=https://rutorforum24.top rutordark63xripv2a3skfrgjonvr3rqawcdpj2zcbw3sigkn6l3xpad onion /a The Great Lakes have the most shipwrecks per square mile among all bodies of water in the world, largely due to the high shipping traffic in the 19th century and the lake’s volatile weather. Researchers know about the wrecks because reporting any commercial ship that sails on the lakes is required; from the early 19th century to the 20th century, about 40,000 ships sailed the Great Lakes, Baillod said. There are about 6,000 commercial vessels on the seabed of the Great Lakes, lost to storms or other issues. In Lake Michigan alone, there are over 200 shipwrecks waiting to be discovered, according to Baillod, who has created a database of these ships over the past three decades. https://rutor9.net rutor forum Wrecks in the Great Lakes have been found since the 1960s, but in recent years the rate of these finds has accelerated greatly, in part due to media attention, clearer waters and better technology, Baillod said. Some wreck hunters and media outlets call this the golden age for shipwreck discoveries. “There’s a lot more shipwreck awareness now on the Great Lakes, and people are looking down in the water at what’s on the bottom,” he added. Part of the reason it’s easier to see in the water is thanks to quagga mussels — an invasive species that was introduced in the 1990s. The mollusks have filtered most of the lakes, turning them from their old greenish hue, which allowed for only a few feet of visibility, to clear blue. Now, the lakes have visibility of up to 50 to 100 feet (15 to 30.5 meters), Baillod explained. “Tourism has popped up around paddle boarding and kayaking, and these shipwrecks are visible from the surface because the water is so clear,” he added. Related article The wreckage of the Mary Rose at The Mary Rose Museum in Portsmouth, England. A Tudor warship sank nearly 500 years ago. The bones of its crew reveal what life was like And then there are advancements in technology. “Side-scan sonar used to cost $100,000 back in 1980,” he said. “The one we used to find this (shipwreck) was just over $10,000. They’ve really come down in price.” The National Oceanographic and Atmospheric Administration, or NOAA, has a project in the works to map the bottom of the Great Lakes in high resolution by 2030. If the organization succeeds, all shipwrecks will be found, Baillod said. In the meantime, Baillod said he hopes he and his team will continue to discover missing shipwrecks from his database in the coming years and bring along citizen scientists for the ride: “I keep looking, and I don’t doubt that we’ll keep finding.”
  • 01/12/2025 - 13:14 Гость Ваш дом – ваши правила: a href=https://ms-stroy.ru/stroitelstvo_domov_iz_gazobetonnyh_blokov/ дом газоблок под ключ /a выбирайте, как быстро хотите заехать a href=https://ms-stroy.ru/ заказать дом под ключ /a Вы сами решаете, на каком этапе завершить строительство. Дом можно получить в базовой комплектации, подготовленным к чистовой отделке или укомплектованным к заселению Фиксированные сроки строительства и стоимость по договору для любого варианта готовности. москва транспортная компания https://ms-stroy.ru/
  • 01/12/2025 - 10:22 Гость Elusive shipwreck found in Lake Michigan over 100 years after sinking a href=https://rutordev.com rutor24 to /a A “ghost ship” that sank in Lake Michigan nearly 140 years ago and eluded several search efforts over the past five decades has been found, according to researchers with the Wisconsin Underwater Archeology Association. The wooden schooner got caught in a storm in the dead of night and went down in September 1886. In the weeks after, a lighthouse keeper reported the ship’s masts breaking the lake surface, and fishermen caught pieces of the vessel in their nets. Still, wreck hunters were unable to track down the ship’s location — until now. https://rutor-24.top rutor.or at Earlier this year, a team of researchers with the Wisconsin Underwater Archeology Association and Wisconsin Historical Society located the shipwreck off the coastal town of Baileys Harbor, Wisconsin, the association announced on Sunday. Named the F.J. King, the ship had become a legend within the Wisconsin wreck hunter community for its elusive nature, said maritime historian Brendon Baillod, principal investigator and project lead of the discovery. “We really wanted to solve this mystery, and we didn’t expect to,” Baillod told CNN. “(The ship) seemed to have just vanished into thin air. … I actually couldn’t believe we found it.” The wreck is just one of many that have been found in the Great Lakes in recent years, and there are still hundreds left to be recovered in Lake Michigan alone, according to Baillod. The ‘ghost ship’ Built in 1867, the F.J. King plied the waters of the Great Lakes for the purpose of trans-lake commerce. The ship transported grains during a time when Wisconsin served as the breadbasket of the United States. The 144-foot-long (44-meter) vessel also carried cargo including iron ore, lumber and more. The ship had a lucrative 19-year career until that September night when a gale-force wind caused its seams to break apart, according to the announcement. The captain, William Griffin, ordered the crew to evacuate on the ship’s yawl boat, from where they watched the F.J. King sink, bow first.
Ваш комментарий: Гость

Популярные:

Весь каталог